Zamawiający:
|
Firma Produkcyjno – Handlowo – Usługowa „RDD” Rafał Kusibab
39-200 Dębica, ul. Transportowców 5F
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Nazwa zamówienia:
Dostawa linii lakierniczej do malowania proszkowego wraz z systemem transportu i sprężarką.
Numer projektu: RPPK.01.04.01-IZ-00-18-001/15
Opis zamówienia:
Linia lakiernicza do malowania proszkowego (złożona z pieca-suszarki – 1 szt., kabiny lakierniczej – 1 szt., aplikacji elektrostatycznych – 2 szt., komory do śrutowania – 1 szt., myjki natryskowej – 1 szt.) wraz z systemem transportu – 1 szt. i sprężarką – 1 szt..
Parametry:
Piec – suszarka, nowy, szt. 1, do stapiania i utwardzania proszkowych powłok malarskich oraz do suszenia elementów po procesie obróbki chemicznej. Minimalne wymagania techniczne to: piec przelotowy z podwójnymi drzwiami, otwieranymi w dwie strony. Wymiary komory roboczej to: długość max. 9200 mm, szerokość max. 1800 mm, wysokość max. 2600 mm, maksymalne gabaryty detali malowanych to: długość 9000 mm, szerokość 1600 mm, wysokość 2400 mm. Piec ogrzewany palnikiem wentylatorowym zasilanym olejem opałowym o łącznej mocy grzewczej max. ok. 280kW, wyposażony w górne wymienniki ciepła, przystosowany do transportu podwieszanego (z zainstalowanymi szynami jezdnymi). Urządzenie wyposażone w sterownie mikroprocesorowe z mozliwością zaprogramowania kilku programów.
Kabina lakiernicza, nowa, szt. 1, do malowania ręcznego farbami proszkowymi 2 stanowiskowa, wykonana z blachy nierdzewnej lustrzanej, zaopatrzona w system system oświetlenia, umożliwiający malowanie dwustronne elementów płaskich. Filtry innowacyjne wykonane np. z Mikro Poliestru. Kabina poprzez zastosowanie zbiorników fluidyzacyjnych z zainstalowanymi sitami pneumatycznymi wyposażona w blok odzysku farby proszkowej – urządzenie typu cyklon. Maksymalne wymiary otworu wlotowego 1800 mm (szerokość) x 2600 mm (wysokość). Kabina przystosowana do transportu podwieszanego, z możliwością podlączenia aplikacji elektrostatycznych. Maksymalne zużycie sprężonego powietrza ok. 20 m3/h.
Aplikacja elektrostatyczna do nakładania powłok proszkowych, nowa, szt. 2, umożliwiająca szybką zmianę koloru. Aplikacja złożona min. z pistoletu, pompy i sterownika aplikacji. W aplikacji zastosowane pompy tłoczkowe HDLV, które nie potrzebują sprężonego powietrza do transportu proszku ze zbiornika do pistoletu. Zapotrzebowanie pistoletu na sprężone powietrze, max. 9 m3/h.
Myjka natryskowa – kabina natryskowa 5-zabiegowa, nowa, szt. 1, do chemicznego przygotowania powierzchni, z palnikiem o mocy grzewczej max. 40 kW. Myjka powinna umożliwiać przeprowadzenie następujących procesów: odtłuszczenie, płukanie po odtłuszczeniu, płukanie wodą demineralizowaną, obróbkę zabezpieczającą z użyciem środka pasywującego, kolejne płukanie wodą demineralizowaną. Myjka wyposażona w stację demirecyclingu o wydajności min. 4 m3/h, przystosowana do systemu transportu podwieszanego, wykonana ze stali kwasoodpornej grubości min. 2,0 mm ( oprócz osłon zewnętrznych malowanych proszkowo), z zainstalowanym okapem nad drzwiami, z instalacją odprowadzania poza poszycie dachu bez wentylatora, instalacją kominową wylotu spalin. Wymiary komory roboczej myjki to długość: max. 9200 mm, szerokość max.: 1800 mm, wysokość max.: 2600 mm, a więc max. gabaryty detali będą mogły wynosić odpowiednio: 9000 mm (długość), 1600 mm (szerokość), 2400 mm (wysokość).
System transportu krzyżowego podwieszanego, wykonany ze stali czarnej, nowy, szt. 1, złożony z następujących komponentów: system transportu 5 –torowy, złożony z torów jezdnych poprzecznych długości max. 12 000 mm – 3 szt., wózków transportu poprzecznego – długości max. 7200 mm – 4 szt., pola odkładczego stałego – długości max. 9250 mm – 1 szt. i długości max. 7200 mm – 4 szt., z max. nośnością wózka transportowego 1500 kg. Zużycie sprężonego powietrza max. 20 l/h.
Komora do śrutowania i obróbki ścierniwem mineralnym lub staliwnym, nowa, szt. 1, o wymiarach: długość: max. 9000 mm, szerokość max.: 4000 mm, wysokość max.: 3000 mm, z systemem wentylacji opartym na zasadzie oczyszczania zapylonego powietrza na suchych filtrach poliestrowych, z wbudowanym urządzeniem do recyrkulacji ścierniwa (transporter kubełkowy), z oczyszczarką pneumatyczną jednostanowiskową o pojemności min. 200 dm3 i osprzętem roboczo ochronnym dla pracownika oraz z instalacją elektryczną zasilania i sterowania.
Sprężarka, nowa, sztuk 1, o zakresie wydajności min. 0,93 – 3,15m3/min, z max. ciśnieniem roboczym 10 bar, o mocy silnika max. 22 kW, z separatorem cyklonowym o wydajności min. 6,6 m3/min., osuszaczem chłodniczym o przepustowości min. 4,0 m3/min., ze zbiornikiem sprężonego powietrza pojemności min. 1000 l, z manometrem i zaworem bezpieczeństwa.
Warunki gwarancji:
Udzielona gwarancja na urządzenia musi obejmować okres 48 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru na linię lakierniczą do malowania proszkowego, system transportu oraz sprężarkę.
Kary umowne za niedotrzymanie warunków umowy: za zwłokę w wykonaniu zamówienia naliczone będą kary umowne w wysokości 1 % wartości kontraktu dziennie. Za zwłokę w wykonaniu zamówienia traktuje się zarówno brak wykonania zamówienia w określonym terminie, jak i niepełne bądź nieprawidłowe wykonanie zamówienia, do czasu uzupełnienia dostawy.
Za dostawę uważa się dostarczenie całości sprzętu i instalacji w miejsce wskazane przez zamawiającego, montaż i uruchomienie urządzeń oraz instruktaż pracowników zamawiającego, potwierdzone protokołem odbioru.
Termin zapłaty wynosi 60 dni od dnia podpisania protokołu odbioru. Pozostałe elementy dodatkowe znajdują się w punkcie VIII ogłoszenia o zamówieniu.
Kod CPV
42000000-6 |
|
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlega Oferent, który:
1. Złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
2. Jest podmiotem
powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania
kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między
Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w
imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu
Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i
przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające
w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5.Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.
6. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Oferta powinna zostać przygotowana w języku polskim
7. Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu.
8. Oferta winna być zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie ( waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji:
Kryterium 1: Cena - 90%
Kryterium 2: Doświadczenie producenta, po 1% za każdy 1 rok działalności w branży , max. 10 %
Opis sposobu przyznawania punktacji:
Najniższa cena oferowana netto x 90 punktów
Doświadczenie producenta: max. 10 x1 punkt = 10 punktów
Termin składania ofert:
Wtorek, Marzec 29, 2016 - 16:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert:
1. Oferty stanowiące odpowiedź na niniejsze ogłoszenie należy składać wyłącznie w formie pisemnej w zamkniętej kopercie oznaczonej „oferta na linię lakierniczą z systemem transportu i sprężarką” wraz z nazwą i adresem oferenta – osobiście lub poprzez wysyłkę na adres: Firma Produkcyjno – Handlowo – Usługowa „RDD” Rafał Kusibab, 39-200 Dębica, ul. Transportowców 5F
2. W przypadku ofert, które będą wysyłane, liczy się data i godzina wpływu oferty do biura Zamawiającego.
3. Termin składania ofert upływa w dniu 29.03.2016 r. o godz. 16:00.
4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29 marca 2016 r. o godzinie 17:00 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Firma Produkcyjno – Handlowo – Usługowa „RDD” Rafał Kusibab 39-200 Dębica, ul. Transportowców 5F
Informacja na temat ewentualnych zamówień uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania zamówień uzupełniających.
Informacja na temat zakresu wykluczenia:
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
Wszelkie informacje mogące mieć wpływ na ostateczny kształt oferty oraz podpisanej z Wykonawcą umowy powinny być sporządzone na piśmie za potwierdzeniem odbioru przez adresata tych informacji.
Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami:
Rafał Kusibab
tel. +48 600 100 598
e-mail: poczta@rdd.com.pl
Sposób ustalenia wybranego Oferenta:
Najwyższa punktacja stanowiąca sumę kryteriów 1, 2.
Termin wykonania zamówienia:
piątek 8 kwietnia 2016r.
Warunki zmiany umowy:
Dopuszcza się zmiany udzielonego zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy za zgodą obu stron, w formie aneksu do zamówienia. Zmiany mogą dotyczyć zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy oraz nieistotnych parametrów dostarczanych elementów